HR Poradenství
Naše služby v oblasti personální administrace a poradenství poskytujeme s maximální přehledností a diskrétností vůči Vám i vašim zaměstnancům. Pomůžeme Vám s inzerováním a výběrem vhodných zaměstnanců jakožto i se zpracováním jejich osobních a mzdových údajů. Rovněž si klademe za cíl pomoci vašim řadovým i vedoucím zaměstnancům dosahovat svých osobních i podnikových cílů a zajišťovat tak vysokou úroveň produktivity a profesionálního fungování podniku.
Administrativa a zpracování mezd:
- Zefektivníme sběr a uchovávání informací v oblasti zaměstnanců a mezd.
- Nastavíme informační procedury tak, aby byly data vašich zaměstnanců v bezpečí.
- Zpracujeme všechny mzdové podklady a připravíme výplatnice, ELDP a podklady pro zdravotní a sociální pojištění.
- Postaráme se o řádné vyúčtování cestovného, dovolených, neschopenek a srážek ze mzdy.
- Budeme udržovat Vaše personální procesy aktuální dle platné legislativy.
Potřebujete zpracovávat personální a mzdové podklady svých zaměstnanců?
Personální poradenství:
- Provedeme diagnostiku potřeb pracovních míst a navrhneme kritéria výběru zaměstnanců.
- Pomůžeme Vám sestavit vhodný popis pracovních pozic a sepsat pracovní inzeráty.
- Poskytneme poradenství k výběrovému řízení a vytřídíme pro Vás nejvhodnější uchazeče.
- Připravíme pro vás pracovní smlouvy odpovídají legislativě i Vašim požadavkům.
Nedaří se vám najít vhodné zaměstnance? Chcete zvýšit svoji atraktivitu na trhu práce?
HR Business Partner:
- Navrhneme systém mezd a odměň, který přispěje k náboru a udržení schopných a kvalifikovaných zaměstnanců.
- Zastřešíme Vaši personální strategii, pomůžeme s utvářením organizační struktury a rozvržením zodpovědností v podniku.
- Pomocí včasného a nestranného řešení personálních vnitropodnikových sporů bráníme vzniku negativního přístupu zaměstnanců ke společnosti.
- S růstem vašeho podniku Vám pomůžeme nastavit a udržovat vhodnou podnikovou kulturu.
- Nabídneme Vám vyhledání nových a podporu stávajících vedoucích pracovníků.